2009. július 13., hétfő

A lakberendezés, a belsőépítészet és a látványtervezés találkozása



Enteriőrstylist-képzés a Werkakadémián!

Miben különbözik az enteriőrstylist feladata a lakberendezőétől, a belsőépítészétől, a látványtervezőétől?

Melyek a legfrissebb dizájn trendek, kik a kortárs dizájn legizgalmasabb alakjai és melyek a világ legújabb dizájn csodái?

Hogyan készülnek a látványtervek és mi az a dizájn stratégia?

Ezekre a kérdésekre adunk válaszokat, miközben betekintést nyújtunk a legfrissebb hazai és nemzetközi dizájn lapok, trendek, események világába. A Werk hagyományaihoz híven előadóink az egyes szakterületek legelismertebb képviselői, és az elméleti órákat tréningek, valamint sok-sok szakmai gyakorlat kíséri. Az Akadémia Budapest egyik legtrendibb oktatási helyszínén, a Belvárosban várja a témához kedvet és akaratot érzők jelentkezését.


Főbb témák:
Bútorok és enteriőrök története
Lakás, iroda, üzlet, étterem, pub, kaszinó, hotel, TV-stúdió berendezése
Rajz és vizuális kommunikáció, számítógépes látványtervezés, photoshop alapismeretek
Rendezvény, esemény dizájn
Világítás dizájn
Műtárgyak és enteriőrök
Enteriőrstyling trendek a hazai és nemzetközi dizájn magazinok tükrében





Főbb előadók: Bara Ákos, F. Kovács Attila, Fónagy Dóra, Füleki Bálint, Konnerth Zita, Koroknai Zsolt, Kövesdy Szabolcs, Makai László, Megyesi Zsuzsa, Somlai Tibor, Spengler Katalin, Szalai András, Vizkelety Márton

További információ kapható Rozsnyai Dóritól, a szak referensétől:
T: 30 460 2225,
stilus@werk-akademia.hu


Heintz Valentin belsőépítész a Werkről (trendlakas.hu 2009. január 12.)
A Werk Akadémia Enteriőr Stylist óráira járok, ahol neves és gyakorló belsőépítészek tanítanak a szakmára. Nagyon hasznosnak találom ezeket az alkalmakat, mert gyakorlati tudásra teszünk szert. Ők benne vannak a mai sodrásban, vágják a trendeket, a helyzetet, tisztában vannak a jelenlegi követelményekkel és elvárásokkal. Itt találkoztam Fónagy Dóra dizájnkurzusán olyan szakterületekkel, amelyek nagyon érdekelnek: egy élet-, egy kereskedelmi- vagy szolgáltatótér nem egy statikus valami, ami kész van azzal, hogy esztétikusnak és jól használhatónak terveztük meg. Ezeknek a belsőknek működniük is kell, méghozzá harmóniában az azt használó emberekkel. A dizájn nem merül ki a belső berendezéssel, szorosan hozzátartozik esetleg egy weboldal, szórólap, egy reklámkampány, egy nyitórendezvény és egy egész szemléletmód a működtetésre vonatkozóan. Dizájnstratégiának nevezzük azt, amikor ilyen komplex szolgáltatást vállalunk valakinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése