![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnYX7lCXIweOhzomcPeVcsIDiGEev9ZDJblHARJv5B8rAGQetEy9Axem-ko4-spZBpYsYULMv2Y6ueMEAjpO9d7rlRviNKoP1yH9Rg18nnR3tNhTpArfcT-g6e46ph-84EdwKVwP8OgZ18/s400/oktatok_damjanovich_nebojsa.jpg)
"Damjanovich Nebojsa a hazai online marketing egyik meghatározó szereplője" - Világgazdaság
Közel 12 éves média, ügynökségi és tanácsadói területen szerzett tapasztalatait belső vállalat-specifikus és nyílt szemináriumokon, marketing coaching és tanácsadás során adja tovább.
Ügyfelei többek között a Vodafone, a Microsoft Magyarország, a T-Com, a T-Online, a Magyar Telekom, a NOKIA Hungary, a HVB Bank Hungary, a Raiffeisen Bank, az OTP Bank, a HP, a GlaxoSmithKline, a Bayer, a Richter Gedeon, a Teva Magyarország, az AstraZeneca, a DHL, a UPC, az Air France, a Danubius Hotels Group, a Vatera, a Tele-Data, az Office Depot, a Syngenta, a Sanoma Budapest, az Inform Média, a Lapcom, a Junior Achievemen és a ROMbrandt.
Szakmai és együttműködő partnere a Webanalitikai Szövetségnek,, elnökségi tagja a Marketing Tanácsadók Klubjának.
Közös szerzőkkel a HVG kiadásában jelentette meg a "Blogvilág" című könyvet, illetve szakmailag lektorálta John Battelle "Keress" című könyvét. Szakmai cikkeket és tanulmányokat publikál a magyar és angol offline és online médiában.
Két könyve is megjelent, az "E-mail marketing" és a "Keresőmarketing".
Több, az online kommunikációval kapcsolatos felsőoktatási program kidolgozásában vett részt. 2004-ben a Marketing Akadémiával együttműködve elsőként indított átfogó képzést "Marketing és Public Relations az Interneten" címmel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése